שמח בביתר • האם ראש העיר הוא "דיקטטור שחי חיי תענוגות"?

דוד לזר 1 Comment on שמח בביתר • האם ראש העיר הוא "דיקטטור שחי חיי תענוגות"?
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

העיר ביתר צהלה: ראש עיריית ביתר עלית מאיר רובינשטיין יצטרך להשיב בקרוב על שורת שאלות הנוגעות לניהול העיר וענייניו האישיים וזאת במסגרת תביעת דיבה שהגיש כנגד יו"ר האופוזיציה העירונית מנחם זיידה ותומכיו.

בתביעת דיבה שהגיש רובינשטיין על סך מליון ש"ח נטען כי זיידה העומד בראש מפלגת "למעננו" ופעילים אחרים באופוזיציה של ביתר ניהולו מסע אובססיבי נגד ראש העיר במהלכו פרסמו פרסומים בהם הוא מוצג כ"שקרן, מתפנק בחו"ל, דיקטטור וחי חיי תענוגות" בכתב התביעה נטען כי הדברים מהווים לשון הרע ורובינשטיין דורש לפצותו.

בכתב ההגנה שהגישו הנתבעים באמצעות עו"ד איתמר בן גביר הכחישו הנתבעים את שהם עומדים מאחורי הפרסומים, אך נטען כל על כל הנאמר בפרסומים עומדת הגנת אמת בפרסום. בין היתר נטען בכתב ההגנה כי רובינשטיין הוא איש ציבור וככזה צריך להבין שפעילותו עומדת למבחן ולביקורת במישור הציבורי.

עוד נטען כי מטרת התביעה היא להלך אימים על הנתבעים ולהשתיק את כל הביקורת שיש על פעולותיו של רובנשטיין.

במסגרת התביעה נשלח לרובינשטיין שאלון בו בין היתר הוא מתבקש להשיב על ניגודי אינטרסים בפעילותיו, הבטחות ליזמים פרטיים וכן נורמות החיים אליהן הוא התרגל. בשאלון בין היתר נשאל רובינשטיין והתבקש להמציא העתקי הזמנות לטיסותיו לחו"ל, פירוט המסעדות בהן סעד בשנים האחרונות ועלות החשבונות.

כמו כן התבקש להשיב באשר להבטחות שסיפק ליזמים וקבלני נדל"ן, והאם קיבל טובות הנאה כלשהן מגורמים פרטיים ועמותות.עוד נשאל רובינשטיין האם בביתו הפרטי קיימות חריגות בניה, וכן נשאל שאלות רבות העוסקות בצורת התנהלותו כראש העיר.רובינשטיין טרם השיב לשאלוניים.

מלשכת ראש עיריית ביתר מאיר רובינשטיין נמסר כי "אנו מציעים למר זיידה וחבורתו, במקום להמשיך ולהטיל רפש ולגרום להפוך עיר שקטה ונעימה למגורי תושביה, לסדום ועמורה, כפי שהוא מנסה לעשות כבר כמה שנים ובעקבות כך הוא נתבע, להתחיל להיערך למשפט ו/או לתשלום סכום התביעה".

"ראש העיר הפועל לקידומה וביסוסה של ביתר עילית למען תושביה, בעצת רבני העיר והיועצים המשפטיים שלו נחוש בדעתו להמשיך בהליך המשפטי, הודעות רכילותיות זולות בסגנון המוכר של מר זיידה לא ירתיעו אותו".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    איזה רשעות
    לקחת אדם שהרים את העיר ביתר והביא אותה להשגים מדהימים וככה להשמיץ אותו נראה מי במקומו היה מצליח ככה
    מי אמר שאם הוא ראש העיר מותר ככה להשתלח בו????